تجهیزات دوربین مدار بسته 4 - دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : negaco

از سیستم مالتی پلکسر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴

در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ وقتی تعداددوربین ها از حد طبیعی زیادتر می شود بر فرض مثال  ۱۸ تایی می شود نمایش بلافاصله تصاویر با تاخیر زمانی چندان خوشایند نیست برای یک کاربر نمایش همزمان تعداد کثیری از تصاویر است که ارجحیت دارد. سیستم های مالتی پلکسر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴می توانند تصاویر بسیار آنهم بصورت همزمان و بدون تاخیر را نشان دهند. نکته ی دیگر اینکه نمایش تاریخ و زمان در این سیستم ها نیز امکان پذیر است.اهمیت این سیستم های مالتی پلکسر از این جهت می باشد که فرد در هر زمانی که بخواهد با رجوع به تصاویر ذخیره شده تصاویر مد نظرش را بررسی کند.

 

 منظور از اسکنر و کنترلر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۳

اسکنر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ روی پایه نصب می شود و دوربین روی آن قرار می گیرد و اسکنر می تواند به کمک حرکت موتور یا موتور های داخلی آن دوربین را در جهات چپ و راست یا بالا و پایین حرکت داد و حتی آن را در مسیر و زاویه مورد نظر قرار دهد. دستگاهی که اسکنر را کنترل می کند کنترلر نام دارد و به وسیله ی دکمه های روی آن می توان دوربین را حرکت داد و حتی آن را در نقطه ی مورد نظر زوم کرد.
۳۸- منظور از حالت خود کار درتجهیزات دوربین مدار بسته ۴ چیست؟
اسکنر تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ معمولا می تواند در جهات چپ و راست حرکت داشته باشد حرکت این سیستم به صورت دورانی تا ۳۵۰ درجه است .درصورتیکه قصد داشته باشید این حرکت ادامه داشته باشد در منوی سیستم دکمه ی اتوماتیک را فعال می کنید. و در صورتیکه بخواهید  زاویه چرخش را کمتر و بر عدد خاصی تنظیم کنید از این طریق عمل کنید :

روی دستگاه اسکنر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ یک زایده ی کوچکی است که  شکلی همانند به پیچ و مهره را دارد.در  بخش داخلی یک شیار زاویه حرکت را وجود دارد که می شود از آن استفاده کرد  بدین صورت با تعیین زاویه ی مشخص می توانید حرکت پیوسته را داشته باشید در صورتیکه این بخش در سیستم شما غیر فعال باشد می توانید از طریق دکمه ی خود کار به صورت دستی  و به کمک دستگاه کنترل این قسمت را فعال کنید.
 سیستم ( دی وی آر ) در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴
دستگاه ( دی وی آر ) در واقع سیستم ذخیره کننده دیجیتالی تصویر می باشد که دارای حافظه ی و ظرفیت بسیار بالا برای نگهداری تصاویر است و این قابلیت وجود دارد که  تصاویر را به صورت فشرده در بخش حافظه ضبط کند  و هر قابلیتی که در جداکننده های تصویری نام برده شد را دارا می باشد .و همچنین توسط منوی مربوطه هم  می توان آن را به شرایط مطلوب تنظیم نمود.در صورتیکه قصد جابجایی تصاویر را داشته باشید اما امکان سیم کسی برایتان وجود نداشته باشد می توانید از یک بخش مفید در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ استفاده کنید به نام :کارت انتقال تصویر که به هر کامپیوتری قابلیت اتصال دارد.حتی امکان انتقال تصویر از طریق خط تلفن هم مکان پذیر است منتهی پس وردی هم برای آن مشخص می شود.

 





:: برچسب‌ها: :تجهیزات دوربین مدار بسته 4, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: